َشرکت وطن سبز
کارخانه تولید کننده کود آلی

بهترین کارخانه تولید کننده کود آلی

بهترین کارخانه تولید کننده کود آلی وطن سبز خلخال است که علاوه بر تولید، عرضه کننده آن به سراسر ایران می باشد. کودهای آلی، گرانوله و شیمیایی از این قبیل محصولات هستند که می توانید آنها را در بخش محصولات مشاهده فرمایید. اینکه چگونه یک کارخانه تولید کننده کود آلی می تواند بهترین باشد را در این مطلب با بهره گرفتن از تجربیات کارشناسان وطن سبز خلخال به آن خواهیم پرداخت. وطن سبز خلخال با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه توانسته به عنوان بهترین عرضه کننده انواع کود و سم برای مزارع و باغات فعالیت کند.

معرفی کارخانه تولید کننده کود آلی

معرفی کارخانه تولید کننده کود آلی

نام تولید کننده: کود وطن سبز خلخال

میزان محبوبیت: 89%

نظرات ثبت شده تا به امروز: 156 نظر

مدت زمان فعالیت: 14 سال

زمینه فعالیت: تولید کود و سم برای مزارع، گلخانه ها و گیاهان آپاراتمانی

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان حسن سیف، کوچه بیست دوم، پلاک یک

خدمات کارخانه تولید کننده کود آلی

بسته بندی و ارسال محصول

ارائه محصول با کیفیت

تضمین کیفیت محصول ارائه شده

ارائه مشاوره برای خرید محصول توسط کارشناسان

ویژگی های کارخانه تولید کننده کود آلی

دارای خط تولید تخمیر
بهره مندی از خط خرد کردن
دارای خط تولید برای ترکیب کود
بهره مندی از خط تولید برای گرانوله کردن کود
دارای خط تولید برای خشک کردن کود
بهره مندی از خط غربالگری برای ارزیابی کیفیت کودهای تولید شده
دارای بهترین تجهیزات برای آماده سازی و نگهداری محصول
بهره مندی از تیم خبره و کارشناسان متخصص

فرایند کار در کارخانه تولید کننده کود آلی

خط تولید در کارخانه تولید کننده کود آلی با مجموعه کاملی از تجهیزات و مواد اولیه تا بسته بندی را چندین فعالیت را در بر می گیرد. در این بخش از مطلب می خواهیم هر یک از این فعالیت ها را به شرح زیر بیان کنیم. 

فرایند تخمیر مواد آلی

این فرایند در کارخانه نقش اولیه اما ضروری را ایفا می کند. دو نوع اصلی کمپوست‌گردان برای چرخاندن و مخلوط کردن کمپوست و تسریع سرعت تخمیر به طور گسترده استفاده می‌شوند. کمپوست‌گردان خود کششی و کمپوست‌گردان هیدرولیک، کمپوست گردان هایی هستند که استفاده می شوند.

فرایند خرد کردن

مواد توده کمپوست باید قبل از فرآیند دانه بندی آسیاب شود. زمانی که مواد کمپوست به اندازه کافی خوب آسیاب شده باشد، فرایند خرد کردن به اتمام میرسد. سنگ شکن زنجیری عمودی و افقی با دو شفت طراحی شده است. معمولاً از دو نوع دستگاه سنگ شکن برای خرد کردن مواد اولیه کود کمپوست استفاده می شود.

فرایند ترکیب

دو نوع دستگاه ترکیب برای مخلوط کردن مواد خام در خط تولید کود استفاده می شوند. میکسر افقی و میکسر عمودی از جمله میکسر هایی هستند که برای ترکیب مواد مورد استفاده قرار می گیرند.

فرایند گرانول

فرایند دانه بندی بخش اصلی در این خط تولید است. نوع مناسب گرانول کود با توجه به نیازهای مشتریان انتخاب می شود. دستگاه گرانول دیسکی را برای دانه بندی یکنواخت مواد دارد که انتخابی است.

فرآیند خشک کردن

هنگام دانه بندی، رطوبت مواد اولیه کود باید کمتر از 25 درصد باشد. بنابراین اگر رطوبت بیش از 25 درصد باشد، باید مواد اولیه را خشک کرد. دستگاه خشک کن یک درام چرخشی است که عمدتاً برای خشک کردن کود با یک درجه خاصی از رطوبت و اندازه ذرات کار می کند.

دستگاه خنک کننده درام چرخشی

در کارخانه تولید کننده کود آلی پس از خشک کردن، باید کود خنک شود. برای خنک کردن کود قوی تر کردن ذرات کود، از یک درام خنک کننده استفاده می شود.

دستگاه غربالگری

مرحله بعد در خط تولید کارخانه تولید کننده کود آلی غربالگری است. در این مرحله از دستگاهی برای جدا کردن گرانول ها از ذرات بزرگی که برای خرد کردن و دانه بندی باید برگردانده شوند، استفاده می شود. دستگاه یا درام روتاری برای پوشش کود و جلوگیری از چسبیدن کود به هم استفاده می شود.

فرآیند بسته بندی

در کارخانه تولید کننده کود آلی آخرین مرحله مربوط به بسته بندی است. دستگاه بسته بندی کود کیسه ها را به صورت کمی و خودکار بسته بندی می کند. همچنین می توان از تجهیزات کمکی مانند تسمه نقاله و  آسانسور سطلی هم استفاده کرد.

ویژگی های خط تولید یک کارخانه تولید کننده کود آلی

این خط کود حیوانی و ضایعات کشاورزی را به عنوان ماده اصلی می گیرد. زباله ها را به کود آلی تبدیل می کند، در عین حال از محیط زیست نیز محافظت می کند.

کل فرآیند تولید کود به صورت متمرکز کنترل می شود. بنابراین سری ماشین های کود به صورت اتوماتیک و آسان کار می کنند.

هر دو سیستم بچینگ و سیستم بسته بندی توسط کامپیوتر کنترل می شوند. بنابراین از دقت بچینگ مواد و بسته بندی کود اطمینان حاصل می شود.

عملکرد با کیفیت بالا، پایدار، طرح فرایند فشرده، فناوری پیشرفته و تعمیر و نگهداری راحت توسط تیم مستقر در کارخانه انجام می شود.

کلام پایانی

کود و سم کاربردی ترین محصولاتی هستند که یک کارخانه کود و سم تولید می کند. در این مطلب هر آنچه می توانست به شما رد شناخت یک کارخانه کود و سم کمک کند را بیان کردیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می توانید در انتهای مقاله و در بخش دیدگاه ها آن را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
فهرست محتوا
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *